Przyjmowanie i załatwianie spraw
XMLTreść
Informacja o sposobie przyjmowania korespondencji i stanie realizacji spraw
W sprawach należących do właściwości działania Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce można zwracać się drogą listową, pocztą elektroniczną, faksem, poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP oraz w obszarze zabezpieczenia społecznego na portalu emp@tia.
Wszelkich informacji o stanie przyjmowanych spraw w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Ostrołęce można uzyskać korzystając z poniższych środków kontaktu:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
ul. gen. Józefa Hallera 12, 07-410 Ostrołęka
tel. +48 29 7644130
W celu złożenia wniosku w formie tradycyjnej (papierowej) należy go dostarczyć osobiście do pracowników dyżurujących w Punkcie Informacyjnym lub Punkcie Obsługi Klienta w siedzibie MOPR mieszczącej się przy ul. gen. Józefa Hallera 12 w Ostrołęce.
Zasady przyjmowania korespondencji za pomocą poczty elektronicznej (e-mail)
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Ostrołęce udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która spełnia następujące wymogi określone w art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeksu postępowania administracyjnego (t.j.: Dz. U. z 2017 poz. 1257 z późn. zm.): „Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.”
Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:
- osoby (imienia i nazwiska), od której pochodzą,
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i numeru domu),
- przedmiotu sprawy, której dotyczy.