Dostęp do informacji publicznych nieudostępnionych w Biuletynie Informacji Publicznej
XMLTreść
Zgodnie w ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej każdej osobie przysługuje prawo do uzyskania informacji o sprawach publicznych.
WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
Informacje publiczne, które nie zostały opublikowane w BIP, są udostępniane na wniosek, w dniach i godzinach pracy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce (tj. poniedziałek - piątek 08:00-16:00) w terminach i trybie określonych w ustawie o dostępie do informacji publicznej:
- informacja publiczna, która może być niezwłocznie udostępniona, jest udostępniania w formie ustnej lub pisemnej bez pisemnego wniosku;
- udostępnienie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku (w przypadku niemożności udostępnienia informacji w tym terminie powiadamia się wnioskodawcę o powodach oraz terminie, w jakim będzie udostępniona informacja, nie dłuższym niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku);
- część informacji publicznych udostępnianych jest poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Ostrołęce.
Wniosek o udzielenie informacji publicznej można przekazać do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce na jeden z niżej wymienionych sposobów:
- Przesłać pocztą na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Ostrołęce, ul. gen. Józefa Hallera 12, 07-410 Ostrołęka.
- Złożyć osobiście w Punkcie Informacyjnym MOPR (ul. gen. Józefa Hallera 12).
- Przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@mopr.ostroleka.pl
- W formie dokumentu elektronicznego poprzez platformę e-PUAP (adres skrytki na ePUAP: /MOPR-OSTROLEKA/SkrytkaESP).