19/2020
XMLTreść
Zarządzenie nr19/2020
wydane przezDyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
z dnia
w sprawiepowołania Komisji ds. przeprowadzenia egzaminu kończącego służbę przygotowawczą zwanej dalej „komisją”, dla pracownika podejmującego po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym - Inspektor w Dziale Pracy Socjalnej i Świadczeń Pieniężnych
Na podstawie art. 19 ust. 8 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1282), § 7 ust. 2 zarządzenia nr 12/2018 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce z dnia 2 lipca 2018r. w sprawie szczegółowego sposobu przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Ostrołęce oraz § 5 ust. 5 Regulaminu Organizacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 17/2020 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce z dnia 08 września 2020r. zarządza się, co następuje:
§ 1.
Powołuje się Komisję ds. przeprowadzenia egzaminu kończącego służbę przygotowawczą zwaną dalej „Komisją”, dla pracownika podejmującego po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym – Inspektor w Dziale Pracy Socjalnej i Świadczeń Pieniężnych, w składzie:
- Grażyna Jażdżyk – Kierownik Działu Pracy Socjalnej i Świadczeń Pieniężnych.
- Renata Wasilewska – p.o. Kierownika Działu Organizacyjnego.
§ 2.
Zadania Komisji egzaminacyjnej określa zarządzenie nr 12/2018 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce z dnia 2 lipca 2018r. w sprawie szczegółowego sposobu przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Ostrołęce.
§ 3.
Komisji egzaminacyjnej przewodniczy Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce.
§ 4.
Komisja rozpocznie pracę z dniem 15 września 2020 r.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.