18/2020
XMLTreść
Zarządzenie nr18/2020
wydane przezDyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
z dnia
w sprawiepowołania Komisji ds. kontroli wykorzystania przyznanej pomocy rzeczowej w postaci opału i finansowej z przeznaczeniem na zakup opału zwanej dalej „komisją”
Na podstawie art. 4 i art. 11 ust.2 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U.2019 poz,.1507 ze zm.) oraz § 5 ust. 5 Regulaminu Organizacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 17/2020 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce z dnia 08 września 2020r. zarządza się co następuje:
§ 1.
Powołuje się Komisję ds. ds. kontroli wykorzystania przyznanej pomocy rzeczowej w postaci opału i finansowej z przeznaczeniem na zakup opału, w składzie:
- Anna Prusaczyk – St.Specjalista pracy socjalnej – Koordynator.
- Małgorzata Brzostek – Specjalista pracy socjalnej.
- Beata Kowalska – Specjalista pracy socjalnej.
§ 2.
Do zadań Komisji należy:
- Sprawdzenie właściwego wykorzystania przez podopiecznych przyznanej pomocy rzeczowej w postaci opału i finansowej z przeznaczeniem na zakup opału.
- Sporządzenie protokołu kontroli wraz z wnioskami i przekazanie Dyrektorowi MOPR w Ostrołęce.
§ 3.
Komisja dokonuje kontroli wykorzystania przyznanej pomocy rzeczowej w postaci opału i finansowej z przeznaczeniem na zakup opału w miarę potrzeb, nie rzadziej niż raz w okresie zimowym.
§ 4.
Pracą Komisji kieruje Pani Anna Prusaczyk – St.Specjalista pracy socjalnej – Koordynator.
§ 5.
Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
§ 6.
Traci moc Zarządzenie nr 13/2019 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce z dnia 17 września 2019 r. w sprawie powołania Komisji ds. kontroli wykorzystania przyznanej pomocy rzeczowej w postaci opału i finansowej z przeznaczeniem na zakup opału zwanej dalej „komisją”.
§ 7.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.