20/2021
XMLTreść
Zarządzenie nr20/2021
wydane przezDyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
z dnia
w sprawieprzeprowadzenia inwentaryzacji okresowej środków trwałych
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j.: Dz.U. 2021 r., poz. 217 ze zm.) zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji okresowej środków trwałych (ewidencjonowanych na kontach 011 „środki trwałe”, 013 „pozostałe środki trwałe” oraz ujętych na kontach pozabilansowych Ośrodka) znajdujących się na stanie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce.
§ 1.
Inwentaryzację należy przeprowadzić metodą spisu z natury, według stanu ewidencyjnego na 31 października 2021 r.
§ 2.
Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuje się komisję inwentaryzacyjną w składzie:
- Piotr Majk – Instruktor reintegracji zawodowej – Przewodniczący Komisji;
- Elżbieta Nurczyk – St. Inspektor – Członek Komisji;
- Agnieszka Chojnowska – Inspektor ds. Osób Niepełnosprawnych – Członek Komisji;
- Barbara Flejszer – Specjalista pracy socjalnej – Członek Komisji;
- Katarzyna Gwiazdowska – Starszy Inspektor – Członek Komisji;
- Monika Struniawska – Starszy Referent – Członek Komisji.
§ 3.
Komisja może pracować w dwóch zespołach, w 3-osobowym składzie.
§ 4.
Członkowie Komisji inwentaryzacyjnej odpowiadają za dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodne ze stanem faktycznym oraz z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
§ 5.
Pracą Komisji inwentaryzacyjnej kieruje Przewodniczący Komisji.
§ 6.
Komisja inwentaryzacyjna rozpocznie pracę z dniem powołania.
§ 7.
Ostateczne rozliczenie wyników inwentaryzacji powinno nastąpić nie później niż do dnia 15 stycznia 2022 r.
§ 8.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.