17/2021
XMLTreść
Zarządzenie nr17/2021
wydane przezDyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
z dnia
w sprawiepowołania Komisji ds. przeprowadzenia egzaminu kończącego służbę przygotowawczą zwanej dalej „komisją”, dla pracownika podejmującego po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym – Kierownik Noclegowni dla Osób Bezdomnych
Na podstawie art. 19 ust. 8 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1282) oraz § 7 ust. 2 zarządzenia nr 12/2018 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce z dnia 2 lipca 2018 r. w sprawie szczegółowego sposobu przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę Miejskim Ośrodku pomocy Rodzinie w Ostrołęce zarządza się, co następuje:
§ 1.
Powołuje się Komisję ds. przeprowadzenia egzaminu kończącego służbę przygotowawczą zwaną dalej „Komisją”, dla pracownika podejmującego po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym - Kierownik Noclegowni dla Osób Bezdomnych w składzie:
- Katarzyna Tańska – Z-ca Dyrektora ds. Pomocy Społecznej – Przewodniczący Komisji;
- Katarzyna Dunowska – p.o. Kierownika Działu Organizacyjnego – Członek Komisji;
- Renata Wasilewska – St. Inspektor Działu Organizacyjnego – Członek Komisji.
§ 2.
Zadania Komisji egzaminacyjnej określa zarządzenie nr 12/2018 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce z dnia 2 lipca 2018 r. w sprawie szczegółowego sposobu przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę Miejskim Ośrodku pomocy Rodzinie w Ostrołęce.
§ 3.
Komisji egzaminacyjnej przewodniczy Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce.
§ 4.
Komisja rozpocznie pracę z dniem 15 listopada 2021 r.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.