W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

xxxxxxxxxxx

15/2021

XML

Treść

Zarządzenie nr15/2021

wydane przezDyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce

z dnia

w sprawiewprowadzenia zintegrowanego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Ostrołęce

Na podstawie art. 24 ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzanie danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE nazywanego ogólnym Rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (Dz.U.UE.L.2016.119.1), w związku z § 20 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów informatycznych (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) zarządzam, co następuje:

§ 1.

Wprowadzam do stosowania dokumentację zintegrowanego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Ostrołęce składającą się z następujących dokumentów:

  1. Instrukcja zarządzania bezpieczeństwem fizycznym.
  2. Instrukcja zarządzania dokumentacją zintegrowanego systemu bezpieczeństwa.
  3. Instrukcja zarządzania komunikacją.
  4. Instrukcja zarządzania zdarzeniami, incydentami i naruszeniami.

§ 2.

Zarządzenie ma zastosowanie do wszystkich pracowników i stanowisk wykonujących czynności związane z przetwarzaniem danych osobowych lub pracą odbywającą się w systemie informatycznym.

§ 3.

Załączniki do zarządzenia są przeznaczone do użytku wewnętrznego i nie podlegają publikacji.

§ 4.

Wykonanie zarządzenia powierza się Z-cy Dyrektora ds. Pomocy Społecznej.

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 15 października 2021 r.