14/2021
XMLTreść
Zarządzenie nr14/2021
wydane przezDyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
z dnia
w sprawiepowołania Komisji ds. kontroli wykorzystania przyznanej pomocy rzeczowej w postaci opału i finansowej z przeznaczeniem na zakup opału zwanej dalej „komisją”
Na podstawie art. 4 i art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j.: Dz.U. z 2020 r. poz. 1876 ze zm.) oraz § 5 ust. 5 Regulaminu Organizacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 17/2020 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce z dnia 8 września 2020 r. zarządza się co następuje:
§ 1.
Powołuje się Komisję ds. ds. kontroli wykorzystania przyznanej pomocy rzeczowej w postaci opału i finansowej z przeznaczeniem na zakup opału, w składzie:
- Anna Prusaczyk – St. Specjalista pracy socjalnej – Koordynator;
- Małgorzata Brzostek – Specjalista pracy socjalnej;
- Anna Szewczyk – Specjalista pracy socjalnej.
§ 2.
Do zadań Komisji należy:
- sprawdzenie właściwego wykorzystania przez podopiecznych przyznanej pomocy rzeczowej w postaci opału i finansowej z przeznaczeniem na zakup opału;
- sporządzenie protokołu kontroli wraz z wnioskami i przekazanie Dyrektorowi MOPR w Ostrołęce do dnia ....
§ 3.
Komisja dokonuje kontroli wykorzystania przyznanej pomocy rzeczowej w postaci opału i finansowej z przeznaczeniem na zakup opału w miarę potrzeb, nie rzadziej niż raz w okresie zimowym.
§ 4.
Pracą Komisji kieruje Pani Anna Prusaczyk – St. Specjalista pracy socjalnej – Koordynator.
§5.
Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
§6.
Traci moc zarządzenie nr 18/2020 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce z dnia 9 września 2020 r. w sprawie powołania Komisji ds. kontroli wykorzystania przyznanej pomocy rzeczowej w postaci opału i finansowej z przeznaczeniem na zakup opału zwanej dalej „komisją”.
§7.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.