Zarządzenie nr18/2020

wydane przezDyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce

z dnia

w sprawiepowołania Komisji ds. kontroli wykorzystania przyznanej pomocy rzeczowej w postaci opału i finansowej z przeznaczeniem na zakup opału zwanej dalej „komisją”

Na podstawie art. 4 i art. 11 ust.2 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U.2019 poz,.1507 ze zm.) oraz § 5 ust. 5 Regulaminu Organizacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 17/2020 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce z dnia 08 września 2020r. zarządza się co następuje:

§ 1.

Powołuje się Komisję ds. ds. kontroli wykorzystania przyznanej pomocy rzeczowej w postaci opału i finansowej z przeznaczeniem na zakup opału, w składzie:

  1. Anna Prusaczyk – St.Specjalista pracy socjalnej – Koordynator.
  2. Małgorzata Brzostek – Specjalista pracy socjalnej.
  3. Beata Kowalska – Specjalista pracy socjalnej.

 

§ 2.

Do zadań Komisji należy:

  1. Sprawdzenie właściwego wykorzystania przez podopiecznych przyznanej pomocy rzeczowej w postaci opału i finansowej z przeznaczeniem na zakup opału.
  2. Sporządzenie protokołu kontroli wraz z wnioskami i przekazanie Dyrektorowi MOPR w Ostrołęce.

 

§ 3.

Komisja dokonuje kontroli wykorzystania przyznanej pomocy rzeczowej w postaci opału i finansowej z przeznaczeniem na zakup opału w miarę potrzeb, nie rzadziej niż raz w okresie zimowym.

§ 4.

Pracą Komisji kieruje Pani Anna Prusaczyk – St.Specjalista pracy socjalnej – Koordynator.

§ 5.

Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.

§ 6.

Traci moc Zarządzenie nr 13/2019 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce z dnia 17 września 2019 r. w sprawie powołania Komisji ds. kontroli wykorzystania przyznanej pomocy rzeczowej w postaci opału i finansowej z przeznaczeniem na zakup opału zwanej dalej „komisją”.

§ 7.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.